KOTO’da, yerel sermayeli küçük perakendecilerin pazarda rekabet edebilmek ve sürdürülebilir büyüme stratejileri geliştirebilmeleri için MARKA Teknik Destek Programı kapsamında eğitimler düzenlenecek

İlimizdeki yerel sermayeli küçük perakendecilerin pazarda rekabet edebilmek ve sürdürülebilir büyüme stratejileri geliştirebilmeleri için, pazar bölümleme, hedefleme, konumlama, çeşitlendirme, büyüme, müşteri ilişkileri yönetimi, organizasyonel ve finansal yetkinlik stratejilerine yönelik eğitimler verilecek. Kocaeli Ticaret Odasında ve MARKA Teknik Destek programı kapsamında düzenlenecek olan eğitimler, küçük perakendecilerin geleceğe dönük olarak sürdürülebilir rekabet stratejilerinde modern işletmecilik ve modern pazarlama anlayışı ile ulusal ve uluslararası ölçekteki büyük zincirlere karşı rekabette avantaj elde etmelerine katkı sunacak. Eğitimlere katılmak isteyen perakendeciler 0262 322 30 10- 238 ve 249 No’lu telefonlardan eğitimlerle ilgili kapsamlı bilgi alabilecek ve kayıt yaptırabilecek.

Online Başvuru İçin Lütfen Tıklayınız 

NOT: Her bir eğitime ayrı ayrı katılım sağlanacağı gibi, tüm eğitimlere de katılım açıktır. Eğitimlerin %80’ine katılım sağlayan kursiyerlere, adına düzenlenmiş sertifika takdim edilecektir. 

Eğitim Günü Saat Eğitim Yeri Eğitim Tarihleri  Eğitim Konuları 
        1.    Gün 10:00- 13:00

***

14:00- 17:00

saatleri

arasında

KOTO 12/09/2017 -Küçük İşletmelerde Yönetim ve Organizasyon: Yönetim yapısı ve Organizasyon Kurallarının Oluşturulması

-İnsan Kaynaklarının Organizasyonu, İşe Alım Süreçleri, İşe Alıştırma, Ödül Performans Sistemlerinin Geliştirilmesi

        2.    Gün 10:00- 13:00

***

14:00- 17:00

saatleri

arasında

KOTO 13/09/2017 -Küçük İşletmelerin Hukuki Kuruluş Süreçleri, Yasal Zorunluluklar,  İşçi Sağlığı ve İş Güvenliği

-Küçük İşletmelerde Muhasebe Sistemleri ve Finansal Yönetim

        3.    Gün 10:00- 13:00

***

14:00- 17:00

saatleri

arasında

KOTO 14/09/2017 -Perakendecilik Kavramı, Dünyada ve Ülkemizdeki Gelişimi, Türleri, Küçük Perakendeciliğin Yeri ve Önemi
        4.    Gün 10:00- 13:00

***

14:00- 17:00

saatleri

arasında

KOTO 15/09/2017 Perakendecilikte Büyüme Stratejileri, Rekabet Stratejileri, Tedarikçi İlişkileri ve Satınalma
        5.    Gün 10:00- 13:00

***

14:00- 17:00

saatleri

arasında

KOTO 19/09/2017 Perakendecilikte Pazar Bölümleme, Hedefleme ve Konumlandırma Stratejileri
        6.    Gün 10:00- 13:00

***

14:00- 17:00

saatleri

arasında

KOTO 20/09/2017 Perakendecilikte Mağaza Atmosferi, Mağaza İçi Düzenleme, Işıklandırma, Koku, Sıcaklık Unsurlarının Satış Artırma Amaçlı Kullanım Teknikleri
        7.    Gün 10:00- 13:00

***

14:00- 17:00

saatleri

arasında

KOTO 21/09/2017 Perakendecilikte 4P Karması, Ürün Stratejileri, Tutundurma Stratejileri, Fiyatlandırma Stratejileri ve Politikalar.
        8.    Gün 10:00- 13:00

***

14:00- 17:00

saatleri

arasında

KOTO 26/09/2017 Perakendecilikte Kurum Kimliği, Marka İmajı Geliştirme ve Yayılma Stratejileri
        9.    Gün 10:00- 13:00

***

14:00- 17:00

saatleri

arasında

KOTO 27/09/2017 Perakendecilikte Müşteri İlişkileri Yönetimi Uygulamaları, İç Müşteri-Dış Müşteri Entegrasyonu Stratejileri Geliştirme
        10.  Gün 10:00- 13:00

***

14:00- 17:00

saatleri

arasında

KOTO 28/09/2017 Dünyada ve Ülkemizde, Globalden Yerele Perakendecilik Uygulamalarına yönelik Vaka Sunumları (Bu bölümde, Projedeki Danışmanlık Hizmeti Kapsamındaki Araştırma sonuçları da dikkate alınarak uygun vakalar model olarak kullanılacaktır)